Zavolejte nám (Po-Pá 7-15)

Doprava a platba

V našem eshopu zasíláme zboží kurýrní službou PPL nebo GLS. Je také možné vyzvednout si objednávku osobně v síti Zásilkovna nebo v našem centrálním skladu v Karviné.

Ceny dopravy vidíte v košíku, liší podle vybraného dopravce, zvolené platby a váhy objednávky.

Doprava zdarma od 1000 korun.

UPOZORNĚNÍ: Dopravné na Slovensko a dalších zemí se může lišit, podrobné ceny zjistíte v okamžiku přidání zboží do košíku dle způsobu dopravy a váhu balíku.

U kurýrní služby (doručení na adresu) je doručení obvykle nejpozději do dvou dnů, ve většině míst ČR i dříve. Zásilky odesíláme každý pracovní den, objednávky zaslané do 12 hodin odesíláme často ještě týž den.

Prosím sledujte svou schránku a telefon, pokud vás kurýr nezastihne, vhodí vám zde lístek s číslem zásilky. Současně vás bude obvykle informovat na telefonní číslo, které jste vložili při registraci.

V případě, když nenajdete v balíku fakturu, vyžádejte si ji prosím na mailu eshop@dometa.cz, bude vám zaslána elektronicky.

Jak zaplatit za objednávku?

 

Platbu za objednávku lze provést několika způsoby. Nejčastější je dobírka, kdy zboží hradíte kurýrovi při převzetí zásilky v hotovosti, kurýr obvykle akceptuje i platební kartu. Druhá varianta je platba převodem na účet u FIO banky či RB banky - pokyny přichází v sumáři objednávky mailem. Platit lze také platební kartou on-line, a to prostřednictvím zabezpečené platební brány Comgate. 

Zajímá vás, jak u nás balíme? Dočtete se zde.


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.